امروز پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403                      
به فرودگاه بین المللی خلیج فارس خوش آمدید  

• جلسه بررسی و رفع مشکلات واحد های فرودگاه بین المللی خلیج فارس

جلسه بررسی و رفع مشکلات واحد های فرودگاه با ریاست مجید حاجوند مدیر حمل و نقل سازمان در سالن

جلسات فرودگاه برگزار شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی فرودگاه بین المللی خلیج فارس ، مجید حاجیوند مدیر حمل و نقل سازمان هدف از برگزاری این جلسات را تبادل نظر و ارائه راهکار در خصوص حل مسائل و مشکلات فرودگاه عنوان کرد و با بیان این مطلب که وظیفه ماست به دغدغه های مسئولین و همکاران گوش دهیم و در راستای مرتفع نمودن مشکلات قدم برداریم.

مدیر حمل و نقل سازمان برای تداوم برگزاری جلسات تاکید نمودن وگفتند این جلسات کمک بسزایی در حل مشکلات فرودگاه می کند و با رصد مشکلات می توان تصمیم گیری بهتری کرد.

آقای مجید حاجوند درخواست هماهنگی و همکاری و تعامل سازنده واحد های فرودگاه در جهت ارائه خدمات بهتر و برطرف نمودن مشکلات فرودگاه نمودند.

در این جلسه مسائل و مشکلات واحد های فرودگاه مطرح و واحدهای متولی حاضر در جلسه، در جهت پاسخگویی و ارائه گزارش اقدامات و پیگیرهای انجام نشده توضیحات خود را ارائه نمودند و پس از بحث و تبادل نظر، راهکارهای آن مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است این جلسه با حضور مدیر حل و نقل ، حراست ، معاونت عملیات ، روابط عمومی ، ترمینال ، عملیات فنی ، پشتیبانی ، رئیس مراقبت پروازی ، ایمنی زمینی و نیز نمایندگان واحد ها برگزار شد.

 

 

تمامی حقوق این وب سایت برای فرودگاه بین المللی خلیج فارس محفوظ می باشد

طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت